.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۶۲ نقطه استان
راهپیمایی روز قدس، امسال در ۶۲ نقطه مازندران برگزار می‌شود.
برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۶۲ نقطه استان

حجت الاسلام اصغری ولوجایی رئیس ستاد انتفاضه و قدس استان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در جلسه برنامه ریزی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس، گفت: راهپیمایی روز قدس امسال، روز جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ در ۶۲ نقطه مازندران برگزار می‌شود.

 

او ضمن محکومیت حمله تروریستی اسرائیل به سرکنسولگری ایران در دمشق برلزوم تقویت وحدت مسلمین جهان برای حمایت از مظلومان غزه تاکید کرد و افزود: برنامه‌های روز قدس با شعار طوفان الاحرار برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام اصغری ولوجایی از راه اندازی پویش و هشتگ طوفان الاحرار برای حمایت از مظلومان غزه و فلسطین خبر داد و گفت: بازتاب خبری برنامه‌های قرآنی و فرهنگی با محوریت روز جهانی قدس مورد انتظار است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران به جانبداری رسانه‌های غربی و مجامع بین المللی به ویژه آمریکا از اسرائیل اشاره کرد و افزود: تلاش‌های موثر جمهوری اسلامی از غزه در حوزه اطلاع رسانی و دستگیری از مردم بی دفاع و نیازمند غزه را آمریکا و اسرائیل برنمی‌تابند و درصدد کارشکنی در روند خدمت رسانی ایران عزیز به فلسطینیان هستند.

 

حجت الاسلام اصغری با بیان اینکه اسرائیلی‌ها هرگز نمی‌توانند به جایگاه پیش از طوفان الاقصی برگردند، گفت: بخش عمده‌ای از مردم دنیا در این شش ماه توانستند مسیر حق را انتخاب کنند و با مردم غزه همراهی و حمایت کردند که جای شکر و قدردانی دارد.

 

او افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس مرکز استان از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ از میدان شهید قاسمی تا میدان شهدای ساری با سخنرانی دکتر سید محمود حسینی پور استاندار مازندران برگزار می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.